Auksjonshallen i Porsgrunn

VELKOMMEN TIL VÅRE AUKSJONSIDER

forside       kommende auksj.     Kjøp og selg      Om Oss   
                            
  


Auksjonsbetingelser
:  Nettauksjon

Har du kjøpt eller solgt varer,gjenstander på en av våre auksjoner kan du gå inn på din side og se salgsrapporten eller
fakturaen rett etter at auksjonen er ferdig klubbet. Vi sender normalt ikke ut rapport fra oss.                                   

 

Ved salg:

Våre betingelser fra 1 aug: 15%+mva. og hammerslagsavgift på
kr. 50,-+ mva.som dekker billedkostnader etc.. Pr. Utrop.
Hvis din innleverte vare ikke blir solgt, koster det deg ingenting.
Vi selger for deg og legger bilder og tekst ut på vår side på internett.

Vi tar oss av alt av salg og logistikk. Du trenger kun å kose deg foran PC. hjemme og følge med på budene.

Vi tar imot de fleste objekter men
vår spesialitet er Porsgrund Porselen.

MERK: På grunn av mye innlevering må vi begrense    
varetilgangen til gode enkeltgjenstander. Vi tar ikke imot møbler
Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

Det lønner seg å være tidlig ute !
Fristen for innlevering er ca. 2 uker før auksjonsdato.

 

 

Ved kjøp:

Alle auksjonsobjekter selges i den stand de er under auksjonen.
Det er normalt ikke mulig å levere varen tilbake hvis man har høyeste bud etter tilslag.
Kjøperen må selv se/forhøre til at auksjonsobjektet er som forventet.
 
Salær kommer i tillegg med 20 %+mva

Vi vil alltid opplyse om mangler, hvis det er mulig på enkeltutrop.
Ta gjerne kontakt hvis du vil forhøre deg nærmere, eller er i tvil.

KONTONUMMER FOR INNBETALING AV AUKSJONSVARER ER: 8150.17.84842

Hvis du vil slippe å følge med på budgivningen kan du legge inn et maxbud så byr
programmet opp til den grensen du bestemmer deg for.


Normalt blir varene sendt mot forskuddsbetaling.

Etter du har motatt autofaktura må varene
betales innen 5 dager. Dette er viktig. 
Vi sender varene når vi har fått bekreftet innbetalingen                                   
Det påløper omkostninger hvis du ikke betaler i tide. 


Ønskes varene sendt i oppkrav kommer et tillegg på kr. 60,00

Hvis varen ikke blir hentet i tide og sendes automatisk i retur
blir kunden  belastet med dobbel returfrakt
Vi bruker ostens EDI system og så lenge vi har ditt telefonnummer
og mailadresse vil du bli kontaktet på SMS og/eller pr. mail at sendinen
er på veg.

Fraktkostnader kommer i tillegg:

Gjenstandene blir pakket som servicepakke.
Takstene er som følger på frakt og inneholder pakketillegg
når det er glass og porselen.
Minsteprisen for pakkepost er 150,-
200,- til  600,- avhengig av størrelsen på esken  og hvor omfattende
pakkingen er.
Vi fakturer normalt med fraktkostnader etter tilslag.

Har du adresse i Telemark og Vestfold blir det ikke
automatisk lagt til fraktkostnader da de fleste ønsker å
hente varene selv.

Ønsker du å hente varene selv må vi helst ha beskjed om dette
den dagen du legger inn budene eller med en gang auksjonen  
er ferdig. Du må allikevel betale inn fakturabeløpet.


Alle sendinger pakkes så godt som mulig og vi garanterer
for sendingen.
En må ta hensyn til at glass, porselen og knusbare
gjenstander må pakkes med mye "fyll" slik at de blir
mest mulig støtsikre.


Ved større mengder av småprodukter som må pakkes
(Kassevarer) beregnes ekstra pakketillegg. Dette kan
variere etter som hva slags varer det er.


Totalprisen blir opplyst ved tilsendt mail før sending.
Ved store sendinger hender det at vi må pakke ekstra
kasser. Da vil ekstra fraktkostnader bli fakturert i ettertid.


MERK: Ønskes varene sendt med speditør hvor esken
blir levert på døren, må det gis spesielt ønske om dette
Frakten vil koste noe mer.

GRATIS FRAKT!!!
ER DU HELDIG OG HAR HANDLET HOS OSS PÅ EN AV DE FØRSTE
3 AUKSJONENE VIL DU VÆRE MED I TREKNINGEN OM GRATIS FRAKT
INNENFOR EN AV ESKESTØRRELSENE !!


Møbler og andre store gjenstander som ikke kan sendes pr.post
avtales spesiell frakt med fraktselskap.
Som regel kan stoler,små bord,servantskap,mindre kister
og andre gjenstander på ca.120x60x60cm sendes pr.post.
(Ca.700,-)

T
a gjerne kontakt hvis du vil forhøre deg nærmere, 
eller er i tvil om noe.

Send oss en e-post post@auksjonshallen.no  eller ring oss på tlf:90022424

INNLEVERING AV GJENSTANDER:
Ønskes det å levere inn gjenstander på våre auksjoner tar
vi normalt 15% i provisjon for hvert tilslag + kr.50,- pr.utrop
til dekning av internettkostnader,
bilder,adm.kostnader og logistikk.
Vi anbefaler å levere enkeltgjenstander med utrop over 300,-

VI HAR ET TILBUD INNTIL VIDERE MED 10% provisjon
og GRATIS BILDE PÅ VÅR NYE NETTAUKSJON


Ta kontakt.

 

E-post :  post@auksjonshallen.no
Tlf. 900 22 424

 Treffteller